Hurtig till Max:p

Dagen på jobb va kul o gick förbi snabbt. När jag kom hem bokstavligen slängde jag på mig träningskläderna och gick bort till gymmet. Bäst att handla snabbt innan jag hade tankar på att skita i det . Så jag körde en intensiv konditionsträning o lite mage o rumpa :)

Nu är jag hemma och har duschat.
Snart kommer mor hem o då ska vi iväg o handla julgardiner. Jag har fått i uppgift att köpa julgardiner till jobb. Så det ska vi fixa :)
Sen ska Jag hämta ut paket :) 2 av målles julklappar har kommit så det är bäst jag hämtar dom så fort som möjligt o slår in dom så målle inte ser dom när hon kommer på fredag :)

Ikväll ska jag ta det mkt lugnt , kolla på massa roliga serier o bara lata .

Imorgon börjar jag jobba halv 2. Så om jag känner mig rikigt duktig OCH utvilad , kanske jag kör ett snabbt pass på gymmet innan jobb :) men jag vet ju hur morgonlat jag är. Men det kanske man ska ändra på ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback