God morgon

Jobb har inte ringt om att jag ska jobba , så då blir det väl en ledig dag idag . Ofrivilligt o klumpigt .

Igår samlades gamla Eniro-teamet minus tre pers som inte kunde komma :( vi stack till big Bowl o drack lite öl o drinkar , bowlade o dansade:) vi körde ju såklart tävling . Den/de som vann första och andra rundan fick var sin drink o jag o Dawid vann :) lite stolt är man iaf :p fet var riktigt kul att träffa alla igen , o vi satt inte still . Vi snurra loss på dansgolvet . Men tillslut orkade jag inte så jag åkte hem. Har blivit kärring :p

Nu är man vaken o jag mår bra men börjar bli förkyld . Liiite känner man av spriten från igår men det är verkligen ytterst lite . Men jag ska nog inte dricka mer än ett glas vin denna helgen hos maria på hennes födelsedagsfest. Pallar inte va bakis så det skippar jag :)

Jag har fått lite värk i lederna på senaste tiden. Jag har bokat ett läkarbesök den 1dec för att utreda om jag har reumatism , mamma har det så det är inte omöjligt . Jag hoppas verkligen att jag inte inte har det . Senaste nätterna har jag vaknat stup i kvarten av att jag har oerhört ont i benen. Känns som om jag ligger på mitt skelett o att någon typ filar på benen. Så jävla ont ! Så jag fick gå upp tillslut när jag inte kunde sova längre pga smärtan .

Hur ser min dag ut då ? Ja inte så händelserik precis . Ska fixa o dina lite hemma ba . O dra till kusinens ikväll :)
Jag vill ba att det ska bli jul så jag kan dela ut mina julklappar. Mamma o målle kommer få as bra julklappar :) ska bli så kul att ge dom julklappar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback