Fast igen ?

Ett tag, för typ 2 år sen exakt , var jag besatt av konspirationsteorier. Jag andades konspirationsteorier. Det var det enda jag snackade om, tänkte på och bloggade om. Yes jag hade en blogg om olika teorier. Jag satt minst 4 timmar per dag o läste olika artiklar, hemsidor, kollade alla filmer o dokumentärer där finns i princip. Det bar så jäkla intressant , o jag kollade ur alla vinklar så att jag inte blev lurad av något jag läste. Så därför var jag tvungen att kolla på all fakta i en lupp.
Tillslut kände jag att det hade tagit över mitt liv lite väl mkt , så jag tog lite paus. Men då o då faller jag tillbaka o kollar några dokumentärer och så. Och idag hade en polare lagt ut en film på Facebook om 9/11- Pentagon. Och just det har intresserat mig mest ! Och svininfluensan , men nu var det iaf om Pentagon . Helt sinnessjukt hur några få människor har kunnat lura en hel planet ! Man blir mörkrädd. Men det är tur att vissa håller sig upplysta så dom inte faller i groparna.

Så självklart satte jag på immortal technique och började måla en tavla i fet temat . Synd bara att man inte är lila bra konstnär som man hade önskat ! Konst är verkligen en konst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback