En dag

Efter jobb åkte jag hem till min flickvän . Vi gjorde oss iordning o åkte till stan. Vi besökte panduro där vi köpte sugarpaste till tårtan vi ska göra till mamma imorgon :) Tigr , där vi köpte mysstrumpor o makeup store där jag köpte ett läckert rött läppstift :)

Sen drog vi på bio. Vi kollade på "en dag". Den är baserad på boken som jag tänkt läsa ut ett bra tag nu men inte fått lillfingret ur arslet. Men filmen var iaf okej. Den delen jag läst var mkt bra o självklart så har dom knappt med ngt av det o dom har gjort massa missar . Lite irriterande . Men men den var iaf bra :)

Sen åkte vi hem o köpte pizza o nu kollar vi på idol. Tyvärr såg vi ba Robin o Molly sjunga . Men på "tillbakablicken" så lät LÄTT Amanda F bäst. Hon utvecklas ad mkt från vecka till vecka ! Grymt ! Tyckte att amanda P lät sämst på tillbakablicken men sen har jag ju inte sett hela framträdandet så kan inte sägs så mkt !

Hoppas ni har en fin kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback