Dagen fråga :

Det har kommit in lite frågor och önskningar om att jag ska ha "dagen fråga" så ni får gärna önska frågor som ni vill att jag svarar på . O jag är alltid ärlig ;)

Vi kan ju börja med en som jag fått .

Om jag tränar något eller har tränat något:

Detta kan bli en lån historia. Men jag gör den lite kortare.

Vad jag har tränat är mkt .. Olika danser som hiphop, fame, street, afro, strippaerobic, och kroatisk folkdans (skratta inte :p)
Ridit, gått på karate, basket , simning (barn sim :p) sen tror jag det inte är mer .. Inte vad jag minns iaf haha

Tränar ? Njä. Jag brukar säga att "Jag är meddlem " ist för att säga att jag tränar haha för jag e lat som fan. Men har haft årskort på några ställen. MAI, SATS och har nu på 24/7 och så har jag klippkort på Friskis .

Ångest att skriva om träning sådär, man känner sig så lat :p o med all rätta !

Nej det ska tas tag i :)

Kom gärna in med fler " dagen fråga "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback