Blottar mig

Med risk för att blotta mig för mkt .. Men jag kom att tänka på en sak .

När min pappa hade dött , ca 2 månader efter . Hade jag en dröm . Jag mamma och pappa var i Kroatien och åkte rullor Tillsammans på vägen utanför byn. Det var varmt och skönt . Mamma och pappa var tillsammans igen och jag var glad att jag fick träffa min pappa igen efter allt som hänt .
När jag vaknade var drömmer så verklig. Jag visste att jag skulle va med pappa igen och att vi tre skulle va tillsammans snart . Jag visste att pappa var en ängel, att han levde i himlen pga upplevelsen med anden i glaset som hade hänt en månad innan drömmen .
Så den morgonen gick jag o väckte min mamma och frågade henne om Jag fick ta livet av mig för att vara med pappa. Jag sa att jag lovade att komma till Henne varje dag och vara hos henne . Hon skulle veta att jag var där men inte se mig .
Självklart började hon gråta .
Men jag minns den känslan jag hade då . Jag var SÅ SÄKER på att jag skulle kunna dö och komma o vara med min mamma som en ande och att hon inte skulle behöva vara ledsen för jag var ju ändå där . För mig var det nästan konstigt då att jag inte fick. Jag var 12 år .

Nu när jag tänker på det blir jag så ledsen för min mamma har fått stå ut med mkt smärta o sorg . Vad gör man när ens 12 åring frågar om det får ta självmord . Rädslan efter det måste vara obeskrivlig . Hon måste ha levt i mkt rädsla tiden efter det . Ush stackars mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback