liseberg

riktigt bra helg <3<3
startade fredagen med resa till gbg med emma o palle. tror nog hela tåget hörde oss.. som vanligt haha. framme i gbg bar det av till ches för iskall öl, svingod mat, o jätte roligt sällskap av sanja, sandra, lise o therese. jävligt bra kväll :D
igår drog vi till Liseberg vid halv 12 så vi kunde vara där när dom öppnade. och det gjorde typ resten av gbg med haha :) vi köpte våra band o sen drog vi o åkte "billarna" som jag kallar dom, ROLIGASTE karusellen ;D sen drog vi till flum rider, ställde oss i kö. sen plötsligt håller någon för mina ögon och vem står inte där om MALLE <3<3 underbaraste malle åkte upp o överraskade mig !! finaste finaste finaste !!
vi åkte flum rider o blev lagom blöta :) Alltså jag är VÄRLDENS största MES när det kommer till karuseller. Jag är livrädd. men tillslut vågade jag mig upp i både balder o en annan svinäcklig där det snurrar o man svingar från sida till sida, nästan upp o ner. jag tror att hela liseberg horde mig. jag vrålade utan bara helvete. alla hade sjukt kul åt mitt vrål medan jag nästan började gråta hahah ! hemskt.
vi gjorde kaos på colorado. åkte två gånger i rad. Ena gången hoppade vi runt i båten för att inte bli blöta , men andra rundan var vi tvugna att sitta BLIXT stilla, vi fick inte ens luta oss fram om vi fick vatten på oss. och självklart är det JAG kom kommer MITT i vattenfallet o får en hel flod natten över mig, jag var plask våt sen haha. men alla var nöstan lika blöta :) sjukt kul.
jag o målle vann ett ENORMT geisha :) MUMS !
vi tog bilder med kaninen :) , Målle, emma, malle o ingela åkte Atmos fear. FATTAR inte att dom våga. den är 146 m hog. Fritt fall. höjdskräcken är 50 m, gyllene tornet i kph är 96 m. FATTA då hur jävla grotreskt hög denna är. men dom vågade fan ta mig. jag hade aldrig i mitt liv satt mig i den . det var en tjej brevid målle som fick panik och började gråta o skrika hysteriskt tills karusellkillen lät henne gå av så hon slapp åka. jag hade grinat som ett barn , ush fyyy !! men modiga måste man säga att dom var :):)<3
vi var på liseberg i 10 timmar. från att dom öppna till dom stängde. vi blev nästan utslängda ur "bilarna" för dom hade stängt haha :)
sen var vi SÅ döda att vi åkte hem o kollade på film o snackade skit. men alla var så utmattade att vi somna. kl 2 åkte emma, malle o palle till centralen o tog bussen till malmö.
idag mår man INTE bra. har ont i halsen , för vi blev helt blöta o gick omkring så hela dagen, ont i huvudet o varje liten muskel i kroppen värker. är hes så man nästan inte hör vad jag säger. men det var det värt.
det är strålande sol ute o vi ska ut o mysa i solen.
jag fick dom bästa presenterna av min älskling. Vita converse som jag tänkt köpa, ett JÄTTE fint armband OCH EN GITARR!!!! oooh vad lycklig jag blev. jag har velat ha en gitarr i två år o aldrig köpt en , o nu har jag fått en fin svart gitarr  . är såå glad :D <3<3
ikväll ska vi till målles mamma på middag o vi ska spela bingo lotto :) sjukt mysigt.
ha en bra dag alla ! <3 pusshaaaajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback