gbg igen

så då är man tillbaka i gbg. men först kan jag berätta lite om mina dagar i veckan.
i tisdags var jag ute o shoppade med malle, sen träffade jag upp sandra för lite sol o häng i parken. på kvällen åkte jag till palle o åt middag med henne o hvarennes mamma fölr palle fyllde år :) sen drog vi till lilla torg med yuksel o milan. drack öl o snackade skit. sen blev det en tripp till bo01 där det blev lite utflippat :) sjukt kul kväll.
på onsdagen o torsdagen jobbade jag. i fredags var jag uppe med tuppen, åkte till mobilia när dom öppnade o shoppade lite, vidare till elliot o sara för bröllopsplanering med sofie :) vi kom mkt långt o nu är jag helt lugn med mitt ansvar som toastmaster, ska bli jättekul ;) läängtar ! sen drog jag till sandra o käka lunch, vidare hem för att städa, packa o fixa lite inför gbg-resan. på kvällen åkte jag tilllbaka tilll elliot o sara. vi grillade o drack öl. sen kom staphie o vi körde spel. askul :) hela kvällen drack vi gått, spelade spel o sjöng rent som vanligt :) inte en festkväll utan rent ;P
igår kom jag till gbg vid 2-tiden. hann bara hem o lämna grejerna för att sen åkte o träffa ingela vid brunnsparken. där överraskade knubbe o c/o målle , hon trodde bara att jag hon o ingela skulle fika. men hon blev påsatt en ögonbindel, musik i öronen, o en öl i handen. Så fick hon åka från brunnsparken till laserdome. vi körde 2x20 min. SJUKT tyrött blev man, men fy faaan va vi kriga. andra rundan va vi asbra. vi teamade upp. jag sanja o ingela. vi täckte en hel våning bara vi tre. döda alla ! asgrymma :D efter det drog vi till vasastan o käka på resturang , drack öl o shottkanna. där satt i i nån timme o snackade skit o hade astrevligt. Sen drog vi till gretas. Där har jag aldrig vatt förr. men eftersom det var eurovision så visade dom spklart det på nedervåningen för den som ville se. Vi kollade in lite då o då mellan drinkarna o dansen för att se vad det stog. synd att sverige inte gick vidare, men aaaasfett att azerbadjan ( hmmmm .. stavning? ) vann. grattis. det var grymt. för ett land som inte varit med på så många år, att dom vinner. (y). ja resten av kvällen/natten dansade vi loss på dansgolvet :) AS BRA DAG !!!!!
idag vaknade vi tidigt, städade o bakade blåbärsmuffins o lagade mat. kl 4 kom hela målles familj. vi käka o snacka massa i tre timmar sen åkte dom hem. jättemysigt var det. fullt hus :)
av mig fick målle ett par ljuslila converse, en dj-hero m. 2 spel. 2 guitar-hero med spel o the big bang theory sesong 3 :) hon blev glad o då är jag nöjd :)
nu kollar hon på hocky-vm, jag e inte så intresserad så jag sitter här o uppdaterar. men nu ska jag faktiskt sätta mig hos henne o titta :) sverige-findland i final. , yess vii hörs ! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback