lögnare

ingrid är sån lögnare att det inte är klokt. mamma träffade henne o pratade med henne. hon försökte ljuga om smsen hon skrev. mamma sa att hon var grymt besviken på henne att hon skrivit så, så började hon bortförklara sig o ljuga, så sa mamma att hon hade läst dom och att det inte var okej att skriva så. tackar min mamma för att hon stod upp mot ingrid på det sättet. hon satte ingrid på plats. o så ljög ingrid om att jag INTE hade sagt till henne att det var upp till henne hur länge hon ville att jag skulle vara kvar på salongen. vilken fitta alltså. helt galet. jaja jag e glad som slipper henne ! nu ska jag bara fixa dom jävla grejerna hon tjatar om. grejen är att när jag började där "lånade" jag en blekning, ett vax, en spray, o 2 väteperoxid av henne, som jag senare skulle betala tillbaka. sen i november köpte jag varor för 5000kr o där inräknat var varor som jag beställde till henne. bla 2 blekinings burkar, minst 8 färger m,m. o hon skrev aldrig ner vilket som var henne. jag tog det som var mitt med senare har jag ju glömt vilket jag har köpt iom att jag använt massa av det. (men notera att hon inte har en aning om vad hon köpt ) . hon sa till mig att, vi kan göra på två sätt. antingen så betalar du min del av fakturan med så stryker vi dom grejerna du tog av mig i början (vi är kvitt alltså ) eller så betalar jag min del o så får du betala mig för dom grejerna du tog . men dom grejerna jag tog kostar typ max hälften av det hon köpte när vi beställde. men jag tänkte skit samma eftersom jag är där gratis så kan jag ju betala det och skita i att jag betalar mer än jag ska .
MEN nu börjar hon snacka om dom grejerna, att vi ska räkna ut hur mkt jag e skylldig ect. JAJA skitsamma hon ska få som hon vill så kan hon inte snacka skit senare. jävla hagga. antingen så är hon helt dum i huvet eller så är hon senil o glömt vad hon själv sagt typ 5 ggr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback