kass?

skit vad kass jag varit på att uppdatera,men jag pallar inte sitta vid datan 24/7, har bättre saker för mig :P haha (leker viktig )

senaste 1 ½ veckan har varit underbar. varit med målle :)
åke upp till henne förra torsdagen. på fredagen var det en tur till sjukhuset som gällde, sen åkte vi till malmö med bosco :) på kvällen träffade vi upp Emma, johanna o gabbi på Sapla . drack massa öl o snackade skit. det blev show när vi fått i oss nårra öl :) mkt kul kväll :) lördagen fick jag spendera på jobb, söndagen med. men efter jobb på söndagen åkte vi till gbg igen o mös delux.
resten av veckan förflöt i massa underbart mys, badade bosco, gick på bio, åkte till ikea o köpte ny soffa m,m. tog ett jäävla bra tag att sätta ihop soffan för hur idiot-säkra deras beskrivningar än är, gjorde vi fel 1000 ggr. fast till vårt försvar så var den instuktionsboken INTE bra ! för den var inte tydling med vilka rutor man skulle följa beroende på vilken sida divanen skulle vara på. så nej inte så idiotsäkert haha ! SJUKT härlig vecka. jag åkte hem på fredageftermiddag o på kvällen var det tjejkväll hos malle. vi käka pizza, drack vin o dinkar o åt ostbricka. gaaaaalen kväll. det blev heelt hyper med oss fyra (palle maria malle o jag ) . ado o fredde kom, o vi terrade livet ur dom. haha mkt mkt mkt bra kväll. på lördagen hämtade mina kusiner mig, vi åkte hem till dom, kollade fotboll, käkade tacos o spelade kort. mkt mysigt. sen åkte vi o hämtade målle på centralen o vidare till Mirella. där dracks det. men jag var inte sugen o målle mådde inte så bra så hon drack inte heller. sen kom palle o vi stack o hämtade malle o sen vidare hem. i söndags vaknade vi tidigt , för gabbi som sov här väckte mig haha. vi hade fullt hus efter bara en timme. gabbi, tina, benji, danijel o mirella. vi käka frukost o lekte med barnen. sen åkte jg o palle , målle o yuksel till T.G.I.F o käka lunch o snacka skit. vi åkte en snabb runda till bo01 för att visa målle. sen åkte vi hem o hyrde filmer o hade filmkväll :) strålande dag :)
i går vaknade vi, o umgick till halv 4 när jag åkte till jobb o målle hem till gbg :(
heelt fantastisk vecka.

nu har jag varit från salongen i nästan 2 veckor och det känns underbart :) allt är så glatt nu. ingen press eller jobbiga ångest dagar. :) men ingrid e roooooliiiiig. hon ringde mamma på JOBB o frågade om hon ville trffa henne o snacka o fika " det hade varit mysigt" . hahaha så idag ska mamma dit. ska bli SÅ intressant o höra vad hon har att säga.

så nu e jag tillbaka på hyllie igen och det känns braa. mkt mkt bra ! ! älskar att jobba med människor o göra skillnad i deras liv. så jag tror att jag har kommit på ngt jag kan tänka mig hålla på med i nårra år. jag ska bli ambulanssjukvårdare. mkt händer, jag jobbar med människor o hjälper dom. perfekt !!
men först måste jag plugga upp matte b :( o sen blir det 3 års utbildning tilll sjuksköterska. o sen 1 å med inriktning på ambulans. kommer bli kämpigt men sjukt kul :) så det ska kollas upp nu :)

ja jag tror nog att flytten till gbg närmar sig. känns så. känns sjukt hemma där, mer hemma än här. o om jag ska plugga så ska jag göra det där :) JIPPYY !

idag är det internationella kvinnodagen och fettisdagen. så jag tänkte städa lite här hemma, laga mat o baka semlor :) myyyysig dag. har massa att göra. posta brev till skatteverket, o hämta paket på posten. yey. ska ta mig ett långt bad senare o läsa min bok som jag nyss börjat på :)

o jag vill tjata lite igen. för er som gillar lättslukade böcker, tjejböcker men som inte bara handlar om kläder o skit, med lite tyngre problem. så rekomenderar jag Denise rudbergs böcker, vänninan, o.s.a och storlek 37. sjukt bra alla tre. (läs dom i den ordningen eller str 37 innan o.s.a men vänninan måste läsas först för att fatta dom andra )

yes nu pallar jag inte sitta här o skriva mer, jag ska börja med min dag nu. ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback