free

idag är jag ledig. Nice. fast självklart så regnar det. men det gör egentligen inte så mycket för då känner jag mig inte stressad och tvingad att hitta på massa saker. det var sköt att vakna av sig själv, utan alarm. och det är skönt att inte behöva slänga sig upp o göra sig iordning för dagen direkt. skönt med lite lugn och ro :)

jag längtar efter att resa lite, bara en weekendresa och det ska nog bli av snart. ojj.. om en måna fyller jag år.. jippi? nja.. gillar inte riktigt födelsedagar, men det får gå haha.

färgade mammas hår o klippte henne igår, det blev snyyyyyygt. page.. mamma i page lixom. det hade hon aldrig tänkt sig. men jag bestämde och det fick bli så och det blev mkt snyggt :) fina mamma <3
hon grät förra veckan för att det slog henne att jag verkligen tänker flytta till gbg. söööt ! hon blev ledsen för att hon inte kan komma till mig o dricka kaffe när hon har lust och vi inte kan ses när vi vill. men när jag flyttar ska jag åka hem ofta. minst en helg i månaden och nån enstaka dag här och där.
det kommer vara jäääääävligt svårt att flytta från alla. hemskt jobigt. men det får man ta, vad gör man inte för kärleken. och jag behöver komma bort från malmö och rutinerna och den onda cirkeln. det kommer bli bra för mig, en nystart. jag har mkt att lära av livet och det gör jag där. sen har jag alltid älskat gbg, förutom dom senaste åren. men det kommer tillbaka nu :) känner mig hemma där..

jaja nog om gbg.. haha :) nu blir det frulle . ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback