lördag

då var det lördag igen. dagarna o veckorna bara flyger förbi.. men ändå kan januari aldrig ta slut. okej inte för att jag har brottom men januari har känts vädligt lång.

veckan på salongen har gått jättebra. mycket kunder, löning.. o ingrid har uppfört sig :) jag ska vara kvar där till sommaren sen blirre nog ett annat liv på annan ort. :)

hmm vad har jag gjort i veckan.. ? när man inte bloggar glömmer man nästan bort vad som har hänt. tog en spontantripp till götet i tisdags iaf :) myspys. <3 sen har jag nog inte gjort mkt vettigt, inte vad jag kan komma på iaf :)

ikväll blir det tjejkväll med finisarna hos Johanna. Camilla är nere från halmstad igen så det ska bli dunderkul :) har fått med mig ronja dit med, så det lär bli öööös ! vet inte var kvällen slutar, men med detta gänget lär det inte bli ngt planerat, vi slutar säkert på ribban o nattbadar.. skulle inte förvåna mig haha. men allt är välkommet ;)

hur ser nästa vecka ut då ?... tisdag blir det antingen mys med malle eller så blir det Cabaret Moulin med jonas, danne & c/o. jonas har köpt biljetter åt oss. vi blir en 10 st. men jag är osäker på om det är på tisdag eller onsdag. jaja dragqueen show blirre iaf nästa vecka. o så blir det underbara götet i helgen med. :) resten av veckan får bli som den vill. avslutet på den kommer iaf vara himelsk :) <3

februari lär flyga förbi, hoppas jag iaf. jag vill ha sooommmaarrr !!

nu har jag fått iordning mitt rum iaf, eller halvt iaf. eller nää. d känns fortf för tomt. men det lär förbli så ett tag. inte så lönt att köpa massa nya grejer om jag ändå ska flytta :P hahaha. nä men vi får se hur det artar sig :)

börjat läsa en grymt bra bok. "stjärnor utan svindel" . fastnat såå hårt. grym författare, gryymt språk. oh vad jag älskar att fastna i en bok. härligt. o alla ni som "inte läser" GÖR DET ! man blir iaf inte dummare av att läsa :)
när man var liten så var det "pinsamt" att läsa. alla dom "coola" läste aldrig böcker o om man frågade ngn om dom läst en bok sa dom alltid " jag läser inte ". o vilka är de misslyckade idag.. jo dom som inte läser. inte för att jag tror att livet tar en annan väg om man tar upp en bok o läser då o då. men man var iaf inte ute o gjorde skit på gatorna. eller jo det hann man också med. men jaa.. what ever haha ni fattar.. eller kanske inte..

skit van flummig jag känner mig, säger emot mig själv hela tiden känns det som. :) men som tur är , så är de flesta som läser min blogg lika flummiga som jag :)

alla hjärtans dag.. närmar sig.. o för första gången på nårra år har jag ngn att pussas o mysa med. haha faaan va patetisk jag låter. o d kanske jag är :P men det ska bli mysigt.. lite omväxling. fast egentligen.. alla hjärtans dag är bara en dag för att affärerna ska tjäna massa pengar. en ros som annars kostar en 15-20 kr kostar 50+ då. ILLA !

sitter här o känner mig grymt nöjd med livet. allt faller på plats. o mkt som jag trodde skulle fucka sig i mitt liv har visat sig gå som smort. jag har kommit ut till nästan hela min familj. eller nää men iaf min familj här i sverige plus min moster i kroatien. då vet nog alla snart. o alla har tagit det relativt bra. mina kusiner är bäst. jag trodde dom skulle bli heeelt off mot mig , eftersom resten av vår familj är katoliker o ganska konservativa. men NEJ ! det kunde inte göra mindre skillnad i deras synsätt på mig. skönt som fan. <3 börjat uppskatta min familj mer. eller ja jag har de senaste året kommit dom väldigt nära. andra kallar sina kusiner för släkt, men dom är min familj. dom är som mina syskon. jag har en närmare relation till dom än mina riktiga syskon ( iofs halvsyskon men wtf ) känns bra. värmer i hjärtat. <3

sååååå flummisar.. nu ska jag dra o göra mig iordning :) ha en dunder kväll ! o vecka, för jag vet inte när jag bloggar nästa gång

Kommentarer
Postat av: Imrenathalie

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-15 @ 16:13:17
URL: http://imrenathalie.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback