i mina ögon är du perfekt

sitter med finaste målle i telefon :) tur att det finns telefoner , förr fick man ju skicka brev till varandra. 16 days left ! :)

idag har jag inte gjort mkt vettigt. jag har städat o kollat på massa filmer. slumdog millioner kollade jag på, grym film  !

imorgon är det en röd dag vilket betyder att jag inte ska jobba . fast egentligen borde jag fan göra det. denna veckan har varit för chill. men mår man inte bra så mår man inte bra. alla tre har blivit sjuka efter helgen. illa.

fan vad lite som händer när man inte är på jobbet. känns som om det inte finns ngt att skriva om.

palle är i egypten. kmr hem på måndag. gosh ! en vecka utan henne .. hur ska detta gå. sitter o dagboks smsar henne varje dag o uppdaterar om läget här hemma. men hon har inte sin mobil med sig så hon får läsa allt när hon kommer hem haha . onödig I know. saknar henne iaf <3

johanna den jävlen är ute på vift igen, london o Miami. oh den som ändå kunde..

nää nu vill jag inte sitta här o blogga, nu vill jag mysa i telefon ist . Godnatt  !

( ska snart sätta lösenord på bloggen så vill du ha det så säg till. vill veta vilka som läser skiten jag skriver. )

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill gärna ha lösenordet, det är kul att läsa vad du har för dig om dagarna! kram

2011-01-06 @ 10:40:10
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Måghurt ;)

JAG MED :)

2011-01-06 @ 16:43:57
URL: http://mollisimoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback