3 dagar

ojojoj att gå från 15 till 3 dagar på en dag är inte illa. yeey! Målle kmr ner på söndag :D MYS !

idag har jag packat ner allt i mitt rum. allt på väggarna är nere, allt från alla hyllor o skit är borta. ska måla om här hemma. ska bli niice  ! fast kommer inte kunna sova i mitt rum, hoppas att det går snabbt snabbt. på måndag bbörjar målningen.
på eftermiddagen fick jag nog o drog hem till sandra som ligger sjuk. teresa kom o vi kollade på filmer, käka pizza o hade det supermysigt.

idag har jag gett det ett försök att sluta röka & jag har inte rökt en enda på hela dagen, stolt ! :P men jag tog en snus ist :P haha fusk! men what ever!

imorron blir det jobb och det ska bli skönt faktiskt. hoppas på drop in. helgen bjuder på massa kul :D längtar !

saknaaaaaaaaaaaar finaste <3<3<3<3  god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback