the start of something new

Ja... då är mitt liv förändrat !
Kom till jobb imorse, satte på kaffe, tog in posten och la fram tidningarna. Ingrid kom och jag märkte direkt att hon var riktigt sur. "hur var det i göteborg, var det lika kallt som här?" . jag hörde på henne att hon skulle spricka av illska. Sen sa hon ; "jag har tänkt under helgen, och du får ta dina inbokade kunder denna veckan , sen får det vara slut" jahaaa.. ?!:O!!
jag ska alltså BARA vara på salongen när jag har kunder, mellan kunderna får jag inte vara på salogen. Då är jag för första gången glad att jag inte har många kunder bokade. bara tre denna vecka, o det är större grejer, sling o permanent. så jag fick åka hem efter en kvart.. och ska tillbaka halv 4 o ha min kund.
jag frågade om hon var arg på mig , så sa hon att hon var jävligt besviken. men HALLÅÅÅ!!! jag har fan inte gjort detta med meningen. ! tror hon seriöst att jag vill "misslyckas" , eller att jag vill hata mitt jobb o vantrivas som fan, eller att det ska bli jobbigt för henne. NEJ!! idioooooott.... så nu ska jag försöka få min kund på fredag att komma på onsdag ist så att jag slipper vara i salongen när ingrid är där. HOPPAS det går. annars skiter jag i henne o avbokar. för jag har ingen som helst lust att komma dit på fredag o lossas som inget. för hon vill inte heller ha mig där.

just nu känns det hemskt.. fast skönt men hemskt att det kan ha blivit så jävla fel. o nu tillslut sitter jag här o känner mig hemsk som har strulat till allt såhär, genom att bara vara sann mot mig själv. jag har ju faktsitk bara stått upp för mig själv, o gjort det som är rätt för MIG! man kan ju inte gå igenom livet och tänka på att man ska göra andra glada. visst man måste ha respekt för andra, men om det inte finns ngt "fint/rätt" sätt att göra ngt på, så måste det bara göras.
det känns bra när jag tänker på att nu kan jag göra VAD JAG VILL. jag kan flytta, jag kan resa, jag kan ligga hemma o kolla på film, måla, trääänaa!! allt jag vill kan jag göra.

men nu ska jag kontakta alfakassan så jag får lite hjälp nu, o så har jag ringt mina chefer på hyllie o sagt att dom alltid kan ringa mig. mer kan jag inte göra..
jag vill inte slänga mig på ett nytt frisörjobb nu direkt. för jag vill smälta detta o känna efter vad jag vill först. jag måste tänka lite nu, för jag har inte gjort det hittills o då blir det bara fel...

jaja nu till helgen som gått:
jag o palle åkte ju upp till målle i freedags. när vi kom dit drog vi ut till chez med ingela o tog några cider o ba snacka . sen åkte vi hem o kollade film o somnade, alla var trötta.
i lördags åkte vi till stan o käka, shoppa lite, o sen drog vi till ingela. jag klippte av henne håret . :O var grymt nervös , att hon skulle vantrivas. för vi klippte från axellångt till 4,5cm kort. stor skillnad. ! men hon blev jättenöjd. o va snygg hon blev. det blev verkligen super. man såg hur hon sträckte på sig o höll huvudet högre än innan. Så underbart när man ser en person skina så som hon gjorde !
vi lagade mat sen kom alla vännerna. pinsamt, nervöst ? Nej faktiskt inte. alla var skit härliga. när vi satt o käka kollade jag o palle på varandra o vi fattade vad den andra tänkte.. är det såååå folk ser oss. helt flippade människor (på ett bra sätt då) haha jag o palle kände igen oss lite :) our kind of people.
vi förfestade där hemma o sen drog vi till sagabar. det blev en dunderkväll, verkligen. kul folk. bra musik. härlig lokal, god sprit :) haha. flippade ut på dansgolvet. riktigt bra !
igår var vi sååååå lata. vi orkade inte göra ngt. vi tillome beställde hemkörd pizza för vi palla nt gå ut. när det var dags för oss att åka hem var vi tvugna att åka till ingela o hämta våra saker, sen var det bara centralen o tåget hem som gällde. helgen gick förbi allllllttt för snabbt :( saknar mmin älskling jättemkt :(
men på fredag kommer hon o bosco hiit <3<3<3<3

idag är det meningen att jag ska tträffa tarek som är hemma från london. om vi får tag på varandra så ses vi, men jag har inte hans nr på denna mobilen o han e fan ta mig segast på facebook så vi får la seeee...

jaaa! ha en bra dag . jag vill inte till salongen senare :(:(:(

<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Stackare, att hon bara har mage att göra sådär! Du bor ju inte direkt där ute heller så det tar ju tid att åka dit och hem mellan kunderna. Hon verkar inte vara riktigt klok! Hoppas du hittar vad som är rätt för dig! kram

2011-02-21 @ 15:57:53
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är bäst älskling<3 /målle

2011-02-21 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback