fri som en pingvin ?! :)

haha bästa liknelsen . (citat av timpa) :P

yes idag fick jag åka till salongen kl 10, eftersom hon bokat in två kunder på mig idag.. fattar inte varför.. men det var ju bra pengar iaf. kändes dumt o konstigt att säga till kunden "att jag kommer inte vara kvar här", när dom ville ha visitkort.. men men shit samma.
och så ska jag plocka med mig alla mina saker imorron o blåsa stället på tecken att jag varit där. bort med allt från fönstret, i skyllten o överallt.
nu försöker nog ingrid blåsa mig på lite pengar också tror jag. men det ska hon inte lyckas med. jag frågade hur vi skulle göra med nykeln, då sa hon att jag skulle lämna den hos blomsterhandlaren brevid. inget "du kan komma in med den nån dag" utan det var verkligen, "jag vill inte ha ngt mer med dig att göra" BALL TANT ! shitsamma jag slipper henne iaf.
jag drog till frisörgrossen för att handla en perm.olija som jag var skylldig ingrid. o dom frågade hur det gick för mig så jag fick ju säga att jag inte skulle vara kvar. stannade där i 45 minuter o snackade. sjuukt trevliga. dom sa tillomed att jag kunde komma tillbaka fast jag inte skulle ha kvar mitt företag. dom kunde bara sätta det på mitt nman o adress ist för på företaget. shyst. dom sa att jag alltid är välkommen tillbaka o att dom ska hålla tummarna för mig. BRA MÄNNISKOR :)

ni sitter jag här hemma o e lite frusen. ska ta mig tid idag o städa o fixa med mitt rum. för nu har jag tid. lat som fan har jag varit.. ikv blir det en runda till kusinerna.

imorron är då sista dagen. jag känner mig otacksam mot ingrid på något sätt, men det borde jag inte vara. hon har gjort mkt för mig. men jag har fan gjort mkt för henne med. jag har tvättat alla handdukar o torktumlat dom HEMMA varje vecka, så hon har inte gjort det sen i september. jag har haft med mig hemmabakade kakor varje vecka som vi bjudit HENNES kunder på, för jag har inte haft allt för mkt stora jobb så jag bjudit på fika. jag har köpt kaffe, fast jag knappt haft nån kund som druckit kaffe. MAX 10st totalt på alla månaderna. jag har storstädat varje vecka, dammsugat o moppat heeela lokalen, dammat av o tvättat alla ytor, dammat av tak o väggar, rengjort allt. jag diskar alltid, vet inte sist hon diskade ur sina färgskålar, lagar kaffe, BOKAR HENNES KUNDER, SVARAR I HENNES TELEFON, packar upp HENNES varor. jag gör allt hennes jobb, UTOM att just klippa hennes kunder. så d e fan inte som om jag har utnyttjat henne. jävla hagga. blir lack när jag skriver detta för hon e så sjukt oproffsig i sitt beteende. hon e så jävla omogen . hon kunde skött detta snyggt ist för att fucka upp allt såhär.

grejen är ju att hon ändrat sin historia helt från när jag började. hon sa till mig att jag skulle TA ÖVER salongen efter jul. att hon skulle dra sig tillbaka. men det har hon ju inte. o inte nog med det. hon SKA inte heller göra det. hon har inte berättat för mig men hon har pratat med kunderna framför mig så att jag skulle höra. hon har sagt att " jag ska ta en två schamponeringsstolar, så kan jag ta in en till tjej som hyr in sig här. då kan jag ha min stol o komma o gå som jag vill. jag kan ju vara kvar i tio år. o när jag slutar kan min dotter ta över salongen". HALLÅÅÅ!?? e hon cp eller. hade jag varit RIKTIGT fittig, hade jag kunnat fucka för henne, för ett muntligt avtal är lika viktigt som ett skriftligt. men jag vill fan inte ha den salongen ändå. jaja nu är det som det är. o jag ska bara släppa detta o gå vidare. längtar tills allt är klart. men hon ska fan inte få lura mig på ett öre. men hon kan försöka om hon vill. Tur att man har en flickvän som håller koll på allt o hjälper en med allt . Tack <3

igår efter salongen hämtade palle mig o vi drog till maria, o se vidare till lilla torg o T.G.I.F. mums vilka goda milkshakes dom har där... oreo är bäst ! satt o snacka skit o tarek kom 45 minuter försent. ALLTID ska man vänta på honom. vi satt där en stund sen drog jag o tarek o käka o snacka om allt som hänt sen vi träffades sist i somras. alltid lika kul att träffa honom. när jag o målle åker till london har han lovat att ta ut oss på fedefest :) ska bli riktigt kul. :)

jag är lyckligt lottad som får ha målle i mitt liv. <3 underbar! på fredag kommer hon o bosco hit. då ska vi göra stan osäker med Emma :) mishet rulet ska det bli !

nä nu sätter jag på mamma mia ( den gör mig glad ) o börjar fixa mitt rum :) ciiiaaaoooo

Kommentarer
Postat av: timpelibang

nice update =)

glöm inte att pingviner flyger i vatten.. =)

2011-02-22 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback