en vecka senare

det har nog hänt ganska mkt senaste veckan, lyx för alla dom som har ett minne som kan hålla alla händelser. så lyckligt lottad är inte jag. men ska iaf ge det ett försök o berätta vad jag kmr ihåg haha :)
i måndags gjorde jag nog inte minnesvärt, haha. men i tisdags var jag på jobb o efter kom malle o hämtade mig. vi åkte o shoppade skor, fan va d e beroendeframkallande haha :P sen åkte vio hem till henne o lagade mumsig tacos, o kollade på den helige miljonären. jag o malle har inte träffats på tu man hand på 1 år. vilket känns helt sjukt. eftersom hon brukade vara min tvillingsjäl, min syster. det kändes skönt att ha hittat tillbaka till varandra o att allt är som det alltid varit. <3<3
onsdag : jobbade, åkte hem vid halv 6 o fixa mig sen var det bira hos Jonas med min kusin o padde. sen åkte vi till Tangpo palatset o åt middag, drack öl o kolla på transor. Sabina dansade så vi visade vårt stöd :) mkt bättre denna gången än sist :) stanken o nårra till var också där, så efter showen åkte vi hem till sunk o drack sambuca, öl o jäger. lyssnade på musik o snackade natten lång. det blev inte så mkt sömn, som vanligt när man är hos sandra. så på morgonen åkte jag till jobb utan massa sömn. kom dit men mådde sååå sjukt dåligt. jag "kastade upp" på jobb o åkte hem, skakis o frossig. la mig i soffan o vilade o sov lite. var febrig o gnällig. men på kvällen kom målle till mig som en frisk vind :) vi spelade sega 8bit :D så jävla söööt hon är som köpt det till mig. jag blev ööverlycklig när jag såg att "Alex the kidd" fanns på den. hade glömt bort det. oooh vad jag älskar det spelet. jag blev som ett litet barn. fyfan vad det ska spelas alex nu :):)
på fredagsmorgon åkte målle med första tåget hem till götet o jobb. jag sov vidare, sen kom palle vid 12 tiden. danijel, olli o gabbi kom lite senare o runt 4 när jag mådde lite bättre åkte vi till salongen så jag fick klippt dom. sen var det bara att åka till stationen o sätta sig på tåget till gbg.
fredag : jag kom till götet vid halv 10, trött o lite småsjuk. åkte hem o mös delux med målle :) fredagen försvann väldigt snabbt.
igår : målle åkte till jobb tidigt o jag sov kvar lite. sen gick jag upp o gick ut med bosco. mös med honom o städade lägenheten. fyfan va jag var duktig. ändrade om rätt mkt i köket, kaklet fick en annan färg :) sen tände jag massa ljus, lagade tacos o väntade på älsklingen.
hon kom med en bukett röda underbara rosor :) fiiin !!
vi kollade film, drack öl, spelade spel, o mös satan. underbaart :D:D
idag : jag mår fortfarande inte bra. varit febrig idag o ont i magen o illamående. men jag reder mig. sitter här i nördar mig för målle är hon sin mor som fyller år. jag följde inte med, mår ikke så bra. bosco myser med mig. han e världens finaste hund. ska alltid mysa o pussas :)
helgen har varit jättefin. åker med första tåget hem imorron, men kunde fan ha tagit ett senare med tanke på att jag antagligen nt kmr gå till jobb o må såhär. men vi får se. men snart är jag tillbaka i götet. innan du hinner blinka :)
veckan bjuder på MKT MKT vila. ska inte göra nååågot alls på kvällarna. bara ligga hemma o vila kroppen. håller nog på att gå in i väggen, detta funkar inte . helgen som kmr bjuder på mkt mkt mkt bra !! bettan fyller år så det ska firas på fredagen :) det blir drinkar, bowling, nattklubb o massa goa tjejer som jag inte sett på länge :):) o på lördag blirre inflyttningsfest o födelsedagsfest hos johanna :) ska bli kul kul kul.
känns som om jag lever i en värld parallell till min egen. vet inte varför. det känns som om jag väntar på något. kanske livet att börja ? eller kanske för livet att bli som jag vill. jag trivs inte på jobb o vill bara sluta där. känns som om det är det jag väntar på. väntar på att hitta mitt kall i livet. vad det nu kan vara... ? senaste månaderna, eller kanske året , har det känts jättekonstigt. jag är lycklig.. men .. ja MEN .. det känns konstigt. kan inte förklara det. min värld var komplett o trygg o kanske tråkig förr. rutiner rutiner rutiner. men sen vändes den upp o ner när jag kom ifrån malle, började umgås med Elliot o kom i kontakt med en "annan värld", fick upp kontakten med människor som på mååånga år inte funnits i mitt liv. fick bra kontakt med min familj. allt löste sig med min mamma o nu förstår o respekterar vi varandra för dom vi är. jag kom in på ett spår som jag aldrig ens funderat på, frisör. älskade det, hatade det, älskade det igen, blev rädd för det, älskade det igen, hatade det igen, o nu vet jag inte längre. jag älskar det, men INTE DÄR ! det stället får mig att hata det. o det är inte okej. jag hittade "kärleken" men det var upp o ner i ett år, "gick ifrån" den kärleken o hittade mig själv igen. förstod att jag är bra som jag är . o inte behöver vara orolig för att det jag säger ska tas på fel sätt o behöva dissekera alla meningar innan jag säger dom. hittade mig själv igen. fann min väg tillbaka till malle <3 nu har jag förstått vilka som är äkta vänner. träffat personer som satt avtryck i mitt liv, o jag i deras. TIM <3. hittat kärleken igen, o mår underbart, är lycklig. allt är guld o gröna skogar. MEN ändå så känns det som ett parallellt liv, en annan värld o tiden har stannat o jag bara väntar på att DET ska hända.. vad nu DET är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback