No stress

Lördagen var underbart lugn. Vi var bara hemma och kollade på film, åt gott och mös !

Igår åkte vi in till stan tidigt och handlade dom sista julklapparna till Målles familj. Sen åkte vi hem till dom. Där var det fullt hus . Alla syskonen och barnbarnen :) massa god mat, skönt snack, julklappar o tomten .
Har tagit jätte jätte många bilder med min nya kamera :) ALLT är kul att ta kort på :)
Kent var så snäll och lånade två tjocka böcker om hur man tar bra bilder , och han är GRYM ! så kan nog lära mig en del :) där var vi hela dagen och hela kvällen :)

Idag har vi varit i stan med knubbe och fyndat lite på rean :) men ännu inte hittat något till nyår .. Får leta vidare imorgon .
Vi har köpt massa nya filmer också så det blir MYS ikväll :))

Hoppas jag slipper jobba denna veckan så jag kan va kvar här uppe hos min kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback