Massa kul

Som vanligt djurade jag sönder på julklappsleken. Men iår fick jag inte så mkt . Men man kan ju alltid byta till sig lite ;)
Men jag o målle Fick sex and the city 2 filmen, en svart kandilaber, panelgardiner, doftoljor, doftljus, decilitermått och salladsbestick. Riktigt bra resultat iaf :) och just det 20 kr (Danijel hade inte köpt några klappar så han la pengar haha)

Nu e vi hemma och har öppnat våra julklappar och både jag o målle fick varsin morgonrock och varma inneskor med fårull så vi sitter o glassar i dom nu. Utöver det fick jag massa underkläder så jag klarar mig hela nästa år också haha . Kanske inte riktigt men det var en del iaf :) , presentkort, varma vantar o mössa o pysselsaker :) så jävla nöjd jag e !!

Härlig dag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback