Kneg o idolfinal

God morgon !

Om nån timme drar jag iväg till jobb! Ska jobba kväll så jag lär missa det mesta av idol. Men eftersom Moa åkt ut är jag inte så intresserad av vem som vinner . Jag tycker amanda kan vinna eftersom hon gör varje låt till sin egen. Hon kan verkligen göra om alla låtar på ett sätt som inte dom andra kan . Men Robin kan också vinna för han e en klar stjärna ! Han e redan klar artist ! As grym !
Så det kvittar vem som vinner !

Igår kom jag på att "just det , jag ska ha 2000 tillbaka på skatten nu i december" så jag ringde till Skatteverket och det visar sig att jag ska BETALA 2000 kr ist ! Jasså ? Hur fan kan jag ha missuppfattat det så ? Katastrof ! Irriterande ! Blä !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback