Dubbeldejt

Igår åkte vi till allum och handlade lite julklappar. Jag hittade en rätt bra till målle som hon inte kommer kunna lista ut att jag köpt . Hon vet nog knappt att hon önskat sig det ! Haha :)

Sen åkte vi till rusta och handlade julpynt. Hittade fina gardiner till köket och vardagsrummet och två stjärnlampor till fönstren :)
Vi åkte hem och satte upp allt :) mysigt som bara den . Men har en del kvar stt köpa o pynta innan vi är klara :)

På kvällen åkte vi till knubbe o Elina och gick & bowlade :) jag vann första rundan, andra rundan har jag ingen koll på . Vo tog några öl och satt o snacka massa skit ! Sen tog vi en promenad runt eriksberg. Gud va mysigt det är där ute . Lite bo01 liknande med bryggorna , havet o dom fina husen :)

Efter det åkte jag o målle in till stan o käka , sen hem o kolla sista 6 avsnitten av the hills , första säsongen :) mys !

Idag var det planerar att träffa Sandra o Kevin, shoppa lite o dra till liseberg ! Men med detta kaosvädret så blir iaf två av sakerna inte av ! Känner vi om modiga drar vi nog in till stan iaf :) men det är kaos ute alltså ! Ush !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback