Det står still

I huvudet .. !

Året börjar lida mot sitt slut ! Jag har knappt hunnit med .
Den första januari i år , började en resa .. Med både mot och nedgångar ! Men jag är så glad att man orkat kämpa sig igenom alla träsk och klättrat upp för alla berg . För jag har hittat min kärlek <3

Tid att summera året ? Njä det blir ingen uppsatts iaf .

Att sluta på salongen var nog det bästa jag gjort i år . Känslan efter att stenen trillat ner från mina axlar var obeskrivlig.

Resan med två vänner till gran canaria var välbehövd och en tankeställare !

Mycket har hänt iår men ändå är det inget som satt djupa spår , det får man va glad för !

Jag e helt tom i bollen !

Nästa år ska kicka as ! Thailand , lägenhet och magiska upptäckter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback