påsk-kärring

tjo, jag e kass på att skriva. men det orkar jag inte tjata om.

om en vecka fyller jag år :) ska faktiskt bli kul. Jag Palle & förhoppningsvis Yuksel åker upp till Målle o kickar Lisseberg o gör stan osäker med brakfest ! ska bli askul ! :) o så stannar jag nårra dagar extra i gbg o myser med min älskling.

förra helgen var KANON. målle kom hit, vi drack öl på möllan med elliot, sara, steffie, sofie o nathalie. lördagen bestog av sjukt barnsliga lekar som jag inte kan gå mer in på för det var inte direkt moraliskt rätt haha ! sen drog vi o bowlade. sjukt bra helg. mkt hände men det låter inte precis som det på sättet jag skriver me what ever.

jobbet går bättre än någonsin. Chefen, mina arbetskamrater, de boede och de boendes anhöriga har alla sagt hur duktig jag är och hur glada dom är för att jag gör allt jag gör o att dom får ha mig där.
idag gick vi påskkärringar på jobb. jag tog med mig massa sjalar o vattenfärg o 2 kg godis. Målade tanterna o mina arbetskamrater sen gick vi runt till de övriga boendena o bjöd på godis och önskade glad påsk. sen målade vi massa ägg till påskbuffén. ja askul är det på jobb iaf :)

nu till en tråkig grej. Min brors son Oliver, som skulle födas NÄSTA vecka, dog i torsdag. :( Hans fru tvingas föda honom ändå. Hon ska alltså föda sin döda son och de har inte lyckats få igång värkarna. Hon har varit på sjukhuset sen igårnatt och försökt få igång dom. förhoppningsvis går det fort nu. mina tankar är med er <3<3

sommaren känns nära nu. underbart väder. får se vad denna vårkväll bjuder på :) Ha det bra. Puss

Kommentarer
Postat av: timmetimtim

perfekt timing har jag nästan.

nice med update.

jätte hemskt med din bror =( =(



kramelikraaam

2011-04-23 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback