Pass

i söndags var jag & palle hos malle, käka pizza & spelade spel.

igår ringde emma & väckte mig , jag gjorde mig iordnong & tog taxi till fanny. vi snacka lite , sen kom grönan. vi drog ut en sväng & lekte på lekplatsen sen hem till fanny igen. palle kom & vi spelade lite uno & band hero. Sen kom jasse, amir & micke. det blev en liten vardagsfest, men charader, mer uno, mer band hero, galna historier & fucking Åmål. MKT kul dag !

idag väckte fanny mig , : "iza iza iza iza iza, är du vaken?, ska vi spela band hero?" haha så söt. så från kl 10 till halv 1 spelade vi det. vi blev ganska grymma alltså! sen åkte jag hem & nu sitter jag här & väntar på att palle ska sluta skolan om en timme & ikv blir det matchen ute på nån pub tror jag !

denna veckan är INGET planerat ! skönt fast ändå inte. måste nog börja i salongen nästa vecka tror jag .. får se hur det blir.

tja sålänge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback