manos al aire

dejten blev en flopp men det är bra, nu vet jag att den personen nt är ngt för mig. :) kul att dejta fan !

Ja tisdag:
dejten då! efter det hem till palle för lite astrid lindgren spel :) sjukt kul ! vilken humor alltså. kaos ! sen drog vi till möllan & mötte upp mange, celia, frode, axl, o 5 andra. frode fyllde år  :) satt där o drack öl & snackade sen anslöt sig robin & tomas & det blev show.

onsdag: Jobbade till 21. sjukt kul att jobba med fiona :D sen åkte jag hem & sen på förfest med robin, bob, tomas & c/o. efter det inkonst. det var inspark. ganska kass musik , fast när klassikerna kom & vissa rnb låtar ägde vi dansgolvet :) sen stack bob & robin hem, o bob hade min mobil så vi drog hem dit fast dom hade somnat så jag & tomas satt o efterfestade själva :) mkt kul !

idag är man lagom bakis, men fyfan vilken bra dag redan! pratade med emma & fanny. dom gjorde min dag !saknar dom.. men måndag, då ska vi leka :D

snart kommer palle hit sen blir det fillura !

ha en bra dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback