måndag

tjoo !

helgen har varit braa ! i fredags chillade jag som sagt hemma o  somna tidigt. utvilad o pepp i lördags. jobbade på hyllie denna helgen. ganska så mysigt. jobbade med eva vilket alltid är sjukt kul o flummigt :)men jag måste erkänna att jag var sjukt ringrostig eftersom jag nt jobbar där på hela månaden.

efter jobb drog jag hem o fixade mig o kollade på tarzan :). sen bar det av hem till johanna. sjuukt mysigt förkrök. åt tacos drack corona o tequiladrinkar. satt på ballkongen med tackor, halsdukar o ljus. snackade om allt mellan himel o jord:) sen begav vi oss till lilla torg o mötte upp palle o vuk. sen drog johanna hem o palle körde mig till emma som var på en förfest. där var det as kalas. efter en halvtimme tog vi taxi till wonk. jag hade inte varit där på.. ja.. 6 månader kanske. eller kanske 5. jätte kul var det ju inte. kul o träffa folk man inte sett på länge men båda fanny o emma ville hem så grönan körde oss hem dit så somnade emma dirrr. jag o fanny o grönan satt på balkongen o skrattade så vi fick ont i magen. pinnen kom förbi o när det blev allt för sent/tidigt körde hon mig hem o jag somnade direkt !

igår var jag nt mer bakis än lite huvudvärk, men det var okej. jobbade fr 2-9. då hämtade palle o avni upp mig, vi drog till lilla torg o fikade. sen körde vi avni hem till lund, men när vi kom dit blev vi rastlösa så vi hämtade boll o spelade fotboll på en shit stor parkering. på parkeringen stod en enda bil, förrutom vår. o du tror ni att bollen rullar under o fasnat. så jag fick lägga mig på marken o kräla under bilen med halva kroppen förm att få loss den. två min senare sparkar vi in bollen i en inhägnad. det fanns inget att klättra på o man kunde inte hoppa upp för den var för hög. så på ngt akrobatiskt vis lyckades palle ta sig in o hämta bollen 
gårkvällen var KANON bra ! inte skrattat så mycker på läge. grym kväll!

idag sitter jag på salongen. har fått nån bokning till senare i veckan. Ingrid är i salongen så jag kan nt ta hit vänner som hänger o fördriver tiden med mig :( hade känts dumt.
men jag har börjat läsa en ny bok, "Väninnan". läst hundra sidor redan nu, började för två timmar sen typ. o den är jätte bra. en lätt bok, skönt språk. :)

ikv efter jobb ska jag träffa johanna o emma. vi ska leka lite :) MMMYYYSSS!!!

haa en bra daaag !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback