day 1

sitter på salongen o ruttnar. kom hit kl 12, o nu snart kommer maria hit o ska klippas. imorron har jag bara en  färgkund inbokad. hoppas det snart kommer massa massa kunder annars ger jag upp. sen jag kom hit har jag haft grymt tråkigt, ringt emma o terrat henne så hon underhöll mig lite, suttit på internet o läst en bok. blää !! ge mig kunder !

ikv ska jag chilla, bara en sväng till kusinerna sen hem o sooovaaa !

vill gå på robyn konsert i december, ngn som vill med ? :D

välkomen emma , min nya läsare haha . (mobbad)

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha fatta så mkt du har skrivit pallar inte läsa allt ;) men tack snäckan och du...GE INTE UPP!!!

2010-09-14 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback