timtimtimmetim

ääntligen fredag  och helg ! och jag är ledig denna helgen. vill inte tillbaka till hyllie efter förra helgen. orka !!men tyvärr så måste jag väl där jobba ett tag till.

igår på jobb kom 2 arbetskamrater o vänner hit o klippte sig. nice :).
efter jobb åkte vi till tina på sjukan. hon mår mkt bättre. skönt. fast hon måste stanna kvar där över helgen. jätte tråkigt :( så då missar hon sin brors överraskningfest :(
sen åkte vi till cyntia o planerade o fixade massa. varför är vi ute i sista sekunden ? idioter. men det ordnar sig nog :)

idag är det myyys på salongen. jag har bakat kakor o vi har halloweengodis att bjuda på så alla kunder är så glada o nöjda :) härligt. älskar fredagar på jobbet.

ikv blir en DUNDER kväll. ska hem till TIM !  ska bli sååååå mysigt. inte varit där på två-tre veckor. fy skäms på mig ! och så ska jag träffa älskade emma. ooh vad pepp jag är . ska bli galet kul :D som alltid..

nuu ska jag ut i salongen o snacka med kunderna o hoppas på drop in :)

happy halloween everybody :)


Kommentarer
Postat av: Mary

Ja, vi känner varann =) Maria som du har jobbat med och klippt =)Vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, vi fejjan kanske?



Vad hände på HP? Jag fattar att du vill sluta, bit ihop tills din salong fått fart. kram

2010-10-29 @ 12:54:50
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback