sho bre

idag tog jag mig en timmes sovmorgon. oh vad det är skönt att sova :)

min kusin har åkt in på sjukan o ska ligga där i en vecka. förhoppningsvis mindre. men hon missar festen :(. hon såg jätte dålig ut. hemskt. stackare. jag hade inte velat ligga inladg en vecka på sjukan UTAN tv. kill me right now ! ska hälsa på henne ikv.

sen blir det iväg till cyntia o planera festen. vi tar det liiite för lugnt. finns massa kvar att göra o bara två dagar. illa. aja det blir bra.
nu vet jag iaf vad jag ska vara på nästa veckas halloweenfest på wonk. kommer bli grymt !! på lördag får det nog bli sjuksköterska om jag nt hinner få det jag bestöllt innan men det tror jag inte :(.

nu har vi pyntat i skylltfönstret med massa halloween grejer. myysfaktor 10 :).

ha en bra dag ! pussaahh

( har några nya läsare ser jag, men vilka är ni ? iom att det nt är mer än en hand full som har min blogg är jag lite intresserad. men kul är det . välkomna :P. skriv gärna vilka ni är :) )

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag är en av dom!

2010-10-28 @ 13:14:23
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback