I cant tell you what it really is

veckan har flugit förbi. mkt roliga kunder i salongen :) i fredags hade jag 5 st :D happyyyy! alla blev nöjda, härligt. :) jag kan nog bättre än jag tror ! yey!

i torsdags slutade jag 5, åkte hem & duschade sen for jag till stan & fikade med betka. inte träffat henne på några månader. men det är riktiga vänner, dom man inte behöver höras med varje dag men vet att man har varandra <3.
sen mötte jag upp emma & vi åkte till tim i arlöv. där blev det CRAZYNESS !!!!! kvällens bravader håller jag ganska hemliga. men det blev iaf, lad & stan, dukgömme, sånger ute i naturen under månen. Tim  hade ordnat balkongen sååå fint med MASSA levande ljus, ballongen o stjärnor . sööt ! :) tack för en uuunderbar kväll tim.
"JAG VATTNAR PALLEN"  :D hahaha kvällens kommentar. :)

i fredags vaknade vi hos tim & satte på en sjuk film, väldigt intressant & sen en dokumentär. efter det åkte vi hem till malmö, jag åkte till sjukhuset för att ta prover. sen hem & vidare till jasse där emma befann sig. där blev det sjukka grejer. öl & vin & dans & manhattan. det blev en sjuk kväll där hemma. sen hämtade pinnen oss & vi åkte till en pub & festa vidare, sen ut i naturen & jäste i kylan med mer öl. därefter gick kvällen ganska snett. :( tråkiga saker hände men mkt fint med. tårar har aldrig varit så vackra som den natten , förlåt !

igår.. jaa jag & emma vaknade allt för sent, så vi fick slänga oss upp & dra ner till stortorget för att gå pridetåget. vi hann precis. det blev massa dans i tåget, tjo o stojj. sjukt uderbart att tåga på malmös gator sådär. tåget avslutades i folketspark, där det blev mer dans & uppträdanden. sen åkte vi till centralen & hälsa på en polare & vidare hem. vi käkade & sov en timme. powernap.
sen upp & in i duschen för att senare åka till camilla o förfesten. där blev det kortspel, singstar & massa skojj. där efter åkte vi till breeze för mer dans. oj fyfa vad vi dansade igår hela dagen haha :)

MKT MKT bra helg ! !  !

idag har jag varit på frisörgrossen & handlat in massa för 3000kr . så nu har jag fått in färget & produkter, ska bli såå kuuuul & gå till jobb imorron o börja med alla produkter :) Vi köpte in ett "dream sett" av GHDs plattänger. SJUKT BRA! bästa på marknaden ! kliar i fingrarna nu :)

snart kommer emma hit & äter middag & kakor som mamsi har bakat till henne :) ikv blir det fika med min kusin. saker måste ordnas upp & sägas. wish me luck! 

jag är lycklig ! för det känner jag i hela själen. fan vad härligt ! ! ! ! ! ! ! !

i fredags var det 9 år sen min mormor gick bort, så vi var på kyrkogården o la blommor till alla. om 16 dagar är det 10 år sedan min pappa gick bort. sjukt vad tiden går förbi fort.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback