homodagen

yes för det är det idag. man ska bära lila för att visa sitt stöd för homo-bi-trans sexuella mf. jag äälskar lila men när jag skulle hitta ngt blev det tillslut bara min lila halsduk jag tog på mig. kasst ?

i lördags jobbade jag. ganska drygt men det var okej. jag tog ledigt på söndagen så efter jobb kom palle o tomiza o hämtade mig. vi åkte hem o bytte om sen hämta pinnen o sen lilla torg o viktors. mkt trevlig kväll. satt o drack drinkar o öl ( jag tog det lugnt med en öl :D ). sen drog nårra vidare o resten av oss åkte till McD o käka o dummade oss. kvällen var ganska lugn men skön :) nice sällskap.

i söndags chillade jag hemma med cyntia. gabi. benji. danijel o mami. sen åkte jag på kalas hos palles bror. mkt mysigt. o sen vidare till kusinerna för mer mys :). på kvällen kom palle till mig o vi hyrde film o chillade :d. mkt bra helg faktiskt. lugn fast med lite tempo ändå . haha

ska gå o se lady gaga den 19 nov :) ska bli kul. inte för att jag är väärsta fanet men en polare sålde sin biljett så why not :) .

idag ska en polare komma till salongen o bli snygg :) häärligt med lite jobb. KOMMMM ERA HUVEN :p,

jag försöker sluta röka. men det går inte så bra. eller ja jag försöker inte så hårt egentligen. hade jag velat så hade jag kunnat sluta dirr men d e ju så gott haha illa :P

you you you you you make me smile :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback