förkyyyld

inte alls kul att vara förkyld :( kan knappt andas

helgen har flugit förbi. jag har jobbar både igår o idag, sitter på jobb just nu. i torsdags hade vi tjejkväll hos palle, jag emma & palle. det blev crazyness som vanligt, i fredags körde dom mig till jobb, jag jobbade till 3, hade 3 kunder & sen hämtade dom mig. vi drog till systemet en vända o det blev en hel vagn full som inhandlades. alkoholmissbruuuuk! sen åkte jag o palle till mina kusiner o fikade lite. sen hem & sen till pau, emma, jasse, kim, & tule.pau fyllde år så vi firade henne med massa festande. det var sjukt kul . kvällen blev gaalen.
igår jobbade jag sen bar deet av till arlöv för fest hos tim, mkt trevligt :D sen åkte jag vidare hem till malle som oxå hade fest o där blev det mer galenskaper. mkt händelserik kväll igår. orkar inte ta det mer i detalj.

idag mår jag ganska bra, förutom förkylningen. tänkte promenera hem frpn jobb idag. myyyys !

jag har massa läkarbesök o grejer jag måste fixa med med ett jobb från måndag till fredag 9-18 hinner man fan INGET ! kanske måste ta en dag ledig o fixa med allt. jobbiiiigt..

snat e d kryssning igen. hade varit sjukt kul o åka på den men får sel. har inte riktigt pengar till det tror jag iom att jag nt kan ta ut lön på salongen än. men det hade varit gryyymt kul :)

aja ha en fortsatt bra söndag :) puss o kram vi syns på stan

Kommentarer
Postat av: amajgaaaaaaaaad

azzzzzzzå de va inte fest igår ens. meningen med hela aftonen var att vi skulle chillkröka och umgås och ha roligt. men tji fick vi ^^ däremot så ångrar jag idag att jag inte gjorde fest av det hela från början. haha

2010-10-10 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback