borta med vinden

nu har jag varit lite seg på att skriva senaste veckan. förra måndagen gick jag hem från jobb för jag mådde piss :( palle kom på kvällen o sov hos mig. på tisdagen hade jag två läkarbesök o en produktpressentation på kvällen.
dagarna efter minns jag knappt vad jag gjorde, inte mkt antar jag haha.

i fredags åkte jag o tina ut till blentarp till cia, tinas arbetskompis. hon hade lagat massa tapas o blandat cosmopolitans o andra drinkar. vicky o john var där. o vi åt , drack o shotade i massor. sen åkte vi till ystad o drog till "lite mer". där blev det mer drinkar o shots o masssaa dans. när vissa blivit för fulla tog vi taxin hem till cia igen. men vi körde lite fel så taxiresan tog typ en timme. men d va okej.

i lördags vaknade vi ganska tidigt. alla mådde piss utom jag som städade bort fredagens festligheter sen blev det mys i solen :). åkte hem på eftermiddagen o vilade lite. sen kom emma o det blev balkongmys o förfest. sen drog vi till en fest där det var ölpingis o spel. sjukt kul. sen vidare till wonk. fick med oss viktor o fredde, två helt hetrosexuella killar som kickade loss mer än alla andra. sjukt kuul wonk denna gången. inga av drama-flatorna var där som tror dom äger stället. uuueee !! sjukt nice avslappnad stämning. efter för mkt dricka för vissa åkte vi hem till mig o sov

igår vaknade vi tiiidigt, redan kl 9 :0. sen åkte emma hem o jag till salongen för o klippa min kusin. sen åkte jag med honom o cyntia hem o mös o fika med cynt hela dagen o kvällen. när jag kom hem kom pallle till mig på lite fika. vi planerade maskeradkläder. jag ska nog va rockabilly brud o palle kat von D :) öööverfett.

kollade in på stinas sida o kollade hennes arbete. hon är SJUUUUKT Skillad. alltså hennes tatueringar slår mkt av det jag sett. sjukt störigt att hon typ har en två bokningsdagar per  år för att hon har så mkt jobb. men HOPPAS HOPPAS  att hon vill göra min phoenixfågel. faan vad jag vill ha den NU !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback