trust in me

hmm helgen ja.. i fredgas var det förfest med kul spel o old school musik. sjukt nice. kvällen urartade en aning framåt småtimmarna. jag ber om ursäkt för mitt agerande och kan bara lova dig ÄN EN GÅNG att aldrig tvivla igen. men att folk kan vara sånna svin att dom njuter av att hitta på lögner som de VET kommer ha förödande konsikvenser. sånna människor tycker jag bara synd om, för de är så djupt olyckliga. but never the less - SVIN

på lördagen vaknade jag tiiidigt efter bara 4 timmars lite orolig sömn, äte hem lite bakis o bakade tårta o lagade mat o inhanldade frukost o packade present till mamma. mysig dag.
efter det åkte jag till tim för hp-marathon. vilket blev ganska misslyckat för jag var astrött o sov typ hela kvällen, kul sällskap. men jag ska nog aldrig mer ge mig på ett marathon med 6 filmer man redan sett 10000 ggr.

i söndags kollade vi på lite mer film o då sov jag inte :) sen åkte jag till mina kusiner o mös med gabbi o benji.

helgen överlag har väl inte varit den bästa men ändå tillräckligt bra haha :)

i veckan blir det hp-bio o lady gaga. grr ska bli kul att se gaga live. inte för att jag bryr mig särskildt mkr om hennes musik. men hade möjlighet att köpa en biljett lätt o hennes show kommer vara storslagen så why not. en upplevelse iaf :)

förövrigt blir dt mer jobb i helgen.. palla :(

I KNOW WHERE I STAND IN ALL OF THIS, NOW I JUST HOPE FOR THE BEST ! but baby, this time its love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback