moulin

var på cabaret moulin igår med pinnen.på tango palatset. det var gryymt kul. jag apploderar alltid när jag är på föreställningar, kanske lite för mkt ibland. och igår klappade inte pinnen så jag sa åt henne att man ska klappa för det är oartigt annars. om man själv står på scen hade man velat att alla klappar. sen vid ETT tillfälle, när babushka frågade om hon var snygg ikv, apploderade inte jag. vi satt i ett hörn, delvis dolt av en stolpe och en högtalare. men tro faan att hon såg mig o säger i microfonen ( med polsk dialekt) : du där, tjejen i blondt, jaa du ! varför klappar du inte tycker du inte att jag är snygg". så kmr hon fram till mig med microfonen o håleler fram den. paniik. vad fan ska jag göra ? så jag börjar busvissla o klappa. sen gick hon. PIIINSAMTT !! men kul iaf :) showen var gryymt bra. jäkla kul faktiskt. vissa saker var mindre bra men i helhet, bra betyg !

idag har jag haft tre kunder. kuligt. o så idiot som jag är glömde jag ta mina MKT VIKTIGA tabletter imorse så när palle kom hit o vi var färdiga med henne tog vi bussen till mig o jag drack tabletten, sen körde palle mig i min mors bil till jobbet igen. taack älsk. palle är fan bäst henne kan man alltid lita på. ni som har lyckan att ha henne i era liv. visa uppskattning ! she roocks !!

ja nu sitter jag här på jobb med lite ont i ryggen o vill bara hemm. ska ju på cp-möte ikv. vill inte :( men hoppas det går fort bara ! blää. sen kmr pinnushka till mig ikv o dricker obooy o snackar shit.

ciiaaoo sålänge !! pusss

Kommentarer
Postat av: timelitimtimtim

hahahahaha så underbart det med cabaret moulin!!!

kan se det framför mig alltså =) =)

2010-11-04 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback