lill-lördag

denna omgången av warriors har jag varit superkass. bara varit på en halv. stannade inte hela. uush. dåligt. men ja jag får skylla på jobb. nu är det inte lika lätt att festa till det på vardagar som det var förr när jag hade oregelbundna arbetstider. men men.

idag mår jag braa ! sitter på salongen o spelar kort o läser. dryyygt när man inte har bokade kunder. denna veckan går segt, fast igår var jag ju bara här två timmar så det kanske inte är så konstigt.
jag har redan börjat fucka upp, jag räknade ut hur mkt jag tjänat sen jag började den 14/9 och det var mkt mer än jag trodde, då undrar jag var alla pengar har tagit vägen. jag har handlat produkter o betalat försäkringar m.m men resten är gooonee ! shit . jag som sa att jag inte skulle nalla av dom pengarna. ibland tar jag hundra kr om jag behöver till ngt men min morbror sa en bra grej.
" nu när du tar hundra kr och tjänar som du gör känns det inte mycket, men sen när du tjänar mer , då kommer du öka den summan o kanske ta tusen hit och dit. då försvinner allt" såå sant. måste sluta NU! jag ska inte ta alls o sen i slutet av månaden när allt är inköpt o betalt kan jag ta ut lön och sen lägga undan resten som buffert. yes så måste det bli.

pinnen vann mig på panik en gång igår :O grymt gjort :P haha grattis :)

hoppas att dagen går fort för jag har trååkigt. har du vägarna förbi limhamn så kom in på en fika vettja :D

hare bra allesamman :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback