harry gaga

igår var jag o tim på HP7 part 1. suuperbra. eller ja hade jag nt läst böckerna o varit ett freak hade den nt varit så bra. jag gärt en skvätt när doby dog, kan bara tänka mig hur mkt jag kmr gråta i sista filmen oh my god. nårga småtjejer brevid oss grät så tårarna sprutade när doby dog haha aaw kan förstå dom :P.

ikv är det lady gaga !! kl 5 drar jag till gabbz o dricker öl o peppar. sen bär det av. ska bli sjukt kul. showen kmr vara sjuuk antar jag.

jobb i helgen. hmm orkaa !!.

nästa söndag är det första advent :O fatta snabbt det gått.. fyyfan. ska ha öppet hus på jobbet men pallar nt egentligen men va fan, ingrid tyclker det är en bra ide. då får man väl göra det eftersom hon är en gamal räv i detta yrket.

11.11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback