grattis babe !

grattis grattis grattis baabbbyy !!! :D

igåfr efter job blev det rush hem o duscha ol städa undan innan mamma kom hem från tyskland. sen kom palle i vi stressade till salongen för att fixa hennes rockfrilla :) vid 8 tiden kom vi till pinnen o då var vi utklädda. jag var utklädd till hmm ja zombie kansske eller jag vet inte. hade iaf vita ögon sönderrivna strumpbyxor o blod på halsen. det blev ganska bra ändå. hos pinnen mös vi med hennes sjuukt mysiga o trevliga familj. kände mig hemma direkt .
vi spelade spel o dansade o hade sjukt trevligt. sen åkte vi till wonk o kicka loss där. såååå fattiiigt koncept det var igår. vi hade föreställt oss ett spökhus där man knappt vågar gå en meter utan att vara rädd för att ngn ska skrämma dig. men det var inget. dom hade bara en avdelning som dom hade byggt upp lite spökligt.
men kvällen på wonk var ändå kul. spenderade den med dom bästa !!

idag blev jag väckt av min morbror som stog nere o plinga sönder klockan. ooh orka. men jaja trevligt med besök ändå. snart ska jag jobba :( eller ja.. det blir nog kul iaf. alltid kul med eva.

haa en bra dag alla o speciellt duu babe !

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback