första dagen på en ny vecka

jobb går var sjukt mysigt. hade jätte kul med eva, vi hittade på lite bus haha så tillslut var där blåbärsoppa på väggarna. illa. tur att inte cheferna var där. :o haha

palle kom till mig på kvällen o vi kolla film o mös så gott det gick :P uppe med tuppen idag. inte allt för rolig morron. ska snart till läkaren o palle, som för övrigt är bäst sov här så att hon kan köra mig o hämta mig sen när jag vaknat upp igen. bästaste palle !! tack.

efter sjukhuset om jag nt är för trött o groggi ska vi till frisöörgrossen så jag får handlat det jag behöver o sen blir det hem o ääätaa ! har fastat sen igår kl 5 o får nt äta förrän typ ett idag. hårt !!

ikv blir det förhoppningsvis filmmys hos pinnen, om jag nt är för trött men det tror jag inte.

ha en bra  dag alla.

fou lyckatill idag !

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad ska du göra på sjukhuset? kram

2010-11-08 @ 09:19:38
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback