born like this

ooooffffff ! ! konserten igår var obeskrivligt bra ! hands down den bästa konserten jag ngnsin varit på. jag har ändrat min uppfattning, gaga är GRYM! hon är ehlt otrolig live. hennes röst är sjuk, hon skriver all musik själv och hon sätter upp sina föreställningar helt själv. planerar allt. den var så grym ! allt var fantastiskt. ush kan tjata på i år om hur bra det var men det är det ingen som vill läsa :P tio tummar upp iaf !

efter konserten åkte jag o gabbz in till volym o träffade reza, johan o c/o. gillar inte volym. för hög funk musik för att man ska kunna prata, lokalen är dåligt planerad och det är för trångt. så pinnen hämtade mig sen åket vi o käka sen hem o nanna.

idag skulle jag gå på pinnens match hr vid mig men när jag avr på väg fick jag sms om att hon var på akuten så jag åkte dit. hon röntgades o sen körde jag henne i sängen genom halva sjukhuset haha trodde jag skulle krocka men jag klarade det bra :P nytt jobb kanske ? satt med henne ett tag, var tvungen att dra o jobba men stannade 45min extra för jag ville inet att hon skulle vara själv. läkarna kom fan aldrig med svaren. men nu är hon hemma o vilar stackarn. krya på dig !

på jobb går det bra, jobbar men en ny tjej, jenny. sjukt trevlig. så här är allt frid o fröjd. kvällen är sjukt chill. myys ! . imorron blir det mer jobb o ´sen myspys .

ikv ska jag lägga in alla mina fantastiska gaga-bilder på datorn o njuta. :D

ha emn fin helg. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback