min klocka har stannat

Kent- utan dina andetag <3

Nervositeten smyger sig på, än är det inte så farligt men det kommer väl snart skulle jag tro!
Idag är en ganska mörk dag för mig, en boende på jobbet dog idag. Henne lärde jag känna för 5 år sedan när jag började där. Hon var en av de som gjorde det första intrycket ! det är hennes förtjänst att jag har fått jobbet på salongen, det är hennes dotter jag ska jobba hos. Hon var en underbar människa som alltid var glad & positiv. Hon sa sååå många gånger " vad skulle vi göra utan er, tack för att ni gör det ni gör, ni är fina" Hon hade tillverkat en skylt som hon gav till oss i personalen att ha på personaldörren. det stod, "Änglar finns dom ?, Ja, här". Ja jag kan sitta o skriva om henne hur mkt jag än vill. Folk kanske inte förstår att det var en vän till oss som jobbar där. Visst jag var där för mitt jobb, men ingen som inte har jobbat inom vården kan förstår hur nära man kommer en vårdtagare. Det var hemskt idag när vi gick in till hennes anhöriga för att beklaga sorgen. Kommer iaf för alltid minnas henne & alla de andra som har gått bort på jobbet <3
Har så mkt att tacka det jobbet för<3

för övrigt så har jag köpt en mobil idag ! Nokia N900. Superfet var den! men nu ska jag bara lära mig den ! såå snart byter jag nr !

Nuu ska jag lägga mig i ett bad o läsa en bok, försöka komma över nerverna inför provet imorron.

Om 24 timmar är jag frisööör ! FYFFAAN!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback