Meet me there!

helgen har varit gaalen! I fredags kom DD till skolan & blev klippt. Sen var det bara hem & laga mat till gabbis fest. trodde det skulle regna så jag safade o gjorde iordning maten fall vi inte kulle kunna grilla. På festen var det ÖS ! Längesen man var på en sååå bra hemmafest. stämnignen var fantastisk <3 Gaalenskaper ägde rum & det behövdes verkligen. ibland måste man bara släppa alla hämningar o leva !

I lördags vaknade vi i ett kaos av ölburkar o ciggfimpar ! Vi städade, som dom goda gäster vi är :) Sen klippte jag Gabbi. Efter det var det iväg till mina kusiner på middag, myys! Det behövde jag , så sjuukt bakis som jag var ! ue! Jag trodde bara att jag skulle sitta hemma eftersom jag mådde som jag mådde när jag vaknade , men kvällen slutade i helt andra banor. Mötte upp Gabbz & Johanna sen drog vi till kiia på förfest. Däär blev det galenskaper som bara kan äga rum på en tjejfest ! resten av kvällen gick i hemligheternas tecken. <3

Idaag har dagen gått fooort! Hade 2 klippkunder innan idag ! nice me lite pengar :) Sen kom steffie så vi fick öva uppsättning o denna gången gick det mkt bättre. Nu hoppas jag bara på att jag lyckas på examen oxå. Sen kom mina kusiner hit o det blev kaos. Myyysiga barn & mkt bus! <3 Nuu sitter jag här o skriver, ska snart träffa tarek som är hemma från London <3 :D lycka! Nu börjar helvetes veckan snart ! 3 examensprovs-dagar . Tisdag, onsdag & söndag ! Oh help me God !

Du kom & rörde om igen ! Nu är allting kaos & upp o ner ! Busted- Meet you there! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback