Damdididam !

Livet rullar på ! Seg på att blogga men det kommer när det kommer. Just nu är jag lite ledig o njuter. Första spinningpasset idag, gick mkt bättre än jag trodde ! Nu måste jag komma igång med träningen igen ! men ingen press...
Håller på att planera inför min kusins student. jag har fått äran att organisera den så jag har fullt upp med dukningplaner, sånghäften, dekorationer & musiklista ! SUPERKUL ! alla som känner mig vet att det är detta jag brinner för ! Woho!
Fick mitt schema för sommaren idag, ojojoj vad jag ska jobba ! Massa jobb ! Men bra är väl de antar jag ! 

saknar klassen ganska mkt måste jag säga. Igår var första dagen jag har varit ledig o inte haft ngt planerat. OMG!  Galen!  Jag blir så laat när jag är ledig o nt har planerat ngt . Jag hade aldrig kunnat sitta hemma en längre tid utan skola eller jobb. Imorron är det minnesstund & på torsdag ska jag på Loreals Inoa färgkurs. Häärleet !

är sommaren på väg eller är den redan här ? Ajaa nu ska jag nt sitta här mer ! hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback