äre september?

det kan man nästan tro på vädret! Blä! Kallt o ruggigt! var är sooleen !? d e mitten av maj, nu ska man egentligen kunna ligga på stranden o steka!

Kaisa var här o vi rullade permanent, jag har pressat tiden med hela 10 minuter vilket är asbraa! kommer klara det galant på examen ;) sen lagade vi lunch o snacka shit. Åkte för att köpa mobil men det fanns ingen jag verkligen ville ha .. det är störigt . När jag väl behöver en ny, så finns det ingne jag vill ha. Fanns en xpedia x2 som var fet, den har så man kan skjuta ut ett tangentbord o d e sjukt behagligt att skriva på men jag tvekade så jag köpte ingen. ska kolla runt lite till ! Ikv ska jag till mina kusiner & mysa lite. Upp tidigt för att jobba. ska bli skönt att få tankarna på annat än examen !

Juust nu e livet sjukt underbart <3 omringad av så häärliga människor och jag har verkligen kommit ut ur ett skal känns det som, jag håller inte längre tillbaka mig själv som jag gjorde förr. Jag vågar, för jag har inget att förlora ! Underbar känsla ! <3<3<333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback