work

Oh jag är tröttt. Jag vill inte jobba, jag är gnällig nu känner jag haha :P Men hitttills hard et varit lugnt o skönt på jobb, tiden har gått fortf. Det är inget jobbigt egentligen men jag känner bara för att vara ledig. Jag vill till Secret Wars & dansa loss hela natten, hmm hoppas det är snart igen. Malmö har haft brist på bra klubbar senaste tiden tycker jag, När är det dagt för "All out Dubstep" eller "rumble" ? Gee mig lite Debasers tema-onsdagar, tarek, drinkar & HK! Längtar tilll sommare.

Glöm inte eart hour. ´Mamma har lovat att släcka allt hemma & här på jobbet ska vi släcka så gått det går, Inte alltid man kan släcka alla lampor. Men så mkt som möjligt ska släckas. Hoppas där är bild i tidningen imorron på vår mörka jord. 

ha en myspys festlig lördag ! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback