studiedag

är det meningen att man ska plugga en studiedag? :/

Idag har jag sovit läänge :D Skönt! Idag känner jag mig lat men ska nog ta mig i kragen. I eftermiddag blir det maratonfika med Tarek & Maria. Sen har jag tvingat med  Tarek till träningen :D så det blir press press! Hårdträning till stockholm :P Nu måste man börja tänka på vad man ska packa.. alltid det jobbigaste. Man packar för mkt för fel grejer! Men jag ska nog tänka till ordentligt denna gången :) Vår lilla "resa" börar redan på torsdag då dom två fillurerna ska sova här eftersom bussen går kl 7 på morgonen måste vi komma iväg tidigt. Det blir nog inte mkt sömn den natten. & antagligen inte på bussresan upp heller haha. Jaa det är inte mkt kallare i stockholm än här. Så det är ju positivt , man slipper frysa ihjäl :)

Stanna kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback