måste man veta?

Kan man fortfarande säga att det är mänskligt att göra misstag om man redan innan vet att det är fel? Jag vill bara strunta i att tänka, jag vill för en gångs skull bara göra det jag känner för och inte tänka på konsekvenserna. Ligger även ansvaret på mig fast jag inte har någon skyldighet? Jag vill göra fel just nu. Jag vill låta mina känslor löpa utan stopp. Men om jag gör det, är jag en elak människa, egoist eller tänker jag bara på mitt eget välmående ? Man har ju blivit uppfostrad att veta vad som är rätt och fel. Men om detta är rätt för mig just nu, hur kan det då vara så fel i andras öron? Men jag ska inte bry mig om vad andra tycker. Jag behöver detta.. jag behöver det förflutna.. Jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback