Jag vill inte vara med längre

Nu räcker det! Jag är så fruktansärt trött på all död runt omrkring. Det är inte rättvist! Fick reda på att en bekant & hennes pojkvän dog inatt. Jag var aldrig henne nära & vi hade ingen kontakt men jag kommer iaf alltid minnas henne från roskilde 07. Hon fick sova i mitt tält när hon blev "utslängd" av paret hon sov hos. Jag kommer inte glömma när vi skulle hämnas på tält-pissarna , eller när vi gick ölrundor :) Fyfan vad hemskt det är när unga dör ! Jag vill inte höra det fler gånger, att : Han har dött, eller hon har dött. UNGA SKA INTE DÖÖ! Vila i frid Frida & Marcus. En mörk kärlekshistoria fick sitt mörka slut..

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2010-09-14 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback