Hot fuk

Gick hem från skolan för jag hade väärldens magont, men nu är det bra. tagit lite piller  & vilat. Jag har installerat mina feta högtalare så nu dunkar basen på högsta ! Hot fuk!

Jag har klurat lite på projektarbetet och vet ni vad. Det börjar fan ta mig ta sig :D suttit och räknat massa idag och det känns bättre nu. Martin är supersnällast och ska hjälpa mig med budgeten :D Imorgon är det St Paddys Day  & jag vill SÅÅÅ vara hos honom på Irland & fira med pompa o ståt! :(

Jaa ikväll bokas stockholms resan minnsan :D Med lite ändringar. Sandra stannar hemma & Fanny följer med. Så ligan består av mig, Emma & Fanny ! Ska bli SUPERKUUL! Kikki Danielsson ska uppträda haha :D Jag har bestämt mig för att trycka en t-shirt med texten "Min vän Kikki & jag <3 ". Måste ju såå ta en bild med henne. Så nu blir det snart kryssnings worm up med kikki & breatbox :D

Jag har massa bollar i luften alltid. Vill hela tiden lära mig nytt. Men avslutar sällan något jag påbörjat (mkt dålig vana) Men just idag är jag inne på magdans, superkul. :) Får väl se om man kan bli någe bra:P  haha vilken tönt !..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback