Hard work

Ojojojjjjj vad duktig jag har varit dåå! Jag gick minnsan till tränigen & körde håårt med konditionsträning. 20min på cykeln, 20min på bandet & 10 min på crosstrainern. Plus massa magövningar & hopprep.. Bränn bränn! inte var det speciellt jobbigt heller :S ..

Imoron blir det jobb. Upp kl 6. SKÖÖÖNT! jag e shit glad för att jag ska jobba imorron & helgen. behöver verkligen pengarna.. & min chef ringde o frågade hur mkt jag ville jobba i sommar. Ja sa , ge mig allt du har.. $ catchiiiinng*

såå nu e stockholm klart, nu planerar vi redan nästa resa.. Kroatien i slutet av sommaren. 3 veckor med SOOL & BAAD! OM allt går som vi vill kommer jag, sandra, emma & fanny ha en gaallen semester tillsammans. Hoppas hoppas hoppas ! <3

Fick mig en scare idag ! Fick höra att det var en av mina vänner som blev skjuten igår. Men som TUUUR var, var det falska rykten. Jag fick tag på honom tillslut & det var inte han. Puuuh! Blir ju sjukt rädd.. snart kanske det är någon man är nära.. Var rädda om er alla!!!

Nuu ska Izaaa duna :P (tydigen stockholmsslang & man måste ju öva nu så man blir förstådd)

God natt min skatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback